sobota, 12 marca 2011

Pokerowa noc - wieczór w Milówce


Po trzech dniach ciężkiej wędrówki nadszedł czas zasłużonego odpoczynku. Wędrówki wymagającej hartu ducha, silnej woli; odpoczynku w atmosferze beztroski, usypiającego uwagę. Spacer, zabawa w śniegu, szachy, drzemka, posiłek, gry, karty…
Po kilku rozdaniach urosła przede mną spora góra żetonów, na kształt tych piętrzących się za oknem. Nie wzbudziła jednak we mnie podobnego – i podobnie uzasadnionego – respektu i czujności.  Jak się potem okazało był to szczyt. Dopiero gdy spadłem, zorientowałem się, że dalej była już tylko przepaść. Niewinna informacja, że gramy na krówki, dotarła do mojej świadomości dopiero po piątym wkupieniu się do banku. „Stary w co ty się pakujesz?! To przecież hazard! To nie zabawa!” Więc… postanowiłem zmienić styl gry na bardziej racjonalny, żeby w ten sposób się odegrać. Jak łatwo było się domyślić moje zadłużenie rosło i, gdybym miał za przeciwników zwykłych hazardzistów, mógłbym stać się niewypłacalny. Szczęśliwie przy stoliku siedzieli sami przyjaciele, a ten niepokojący dreszczyk, zamiast doprowadzić mnie do ruiny, pozwolił lepiej poznać własną naturę i wyciągnąć wnioski na przyszłość.

1 komentarz:

  1. Did you hear there is a 12 word sentence you can communicate to your man... that will induce intense emotions of love and impulsive appeal to you buried inside his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, please and care for you with his entire heart...

    12 Words That Fuel A Man's Desire Response

    This instinct is so hardwired into a man's genetics that it will drive him to work better than before to do his best at looking after your relationship.

    As a matter of fact, fueling this influential instinct is absolutely mandatory to having the best ever relationship with your man that the moment you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You'll instantly find him expose his soul and mind to you in such a way he haven't experienced before and he'll distinguish you as the only woman in the galaxy who has ever truly fascinated him.

    OdpowiedzUsuń